Sovittiin viime kokouksessa että tmi Mikon palvelut kirjoittaa foorumille.

- Hirvitalon tapahtumat ja tärkeät päivämäärät

Onko Tmi Mikon Palvelut eettinen yritys?

Kyllä
2
67%
Kyllä
1
33%
 
Ääniä yhteensä: 3

mikonpalvelut
Viestit: 33
Liittynyt: 11 Joulu 2006, 17:17

Sovittiin viime kokouksessa että tmi Mikon palvelut kirjoittaa foorumille.

Viesti Kirjoittaja mikonpalvelut »

Mistä mun piti kirjoittaa? Bahus. Tmi Mikon Palvelut perustuu ekokapitalismiin ja on nyt Tampereen kanssa tekemisissä. Eli itsekästä rahan hankkimista itselleen myymättä kuitenkaan mitään. Tunnet ihmisiä niin saat rahaa tuottamiseen. Siihen että pois tuotetaan tässä tapauksessa.

No mutta jauhetaan myöhemmin

esittely

Velho kieil.

Ishm mahs taa ladansar agriligio masmer kaiden kadneriskartasdasdfasdf

Join liikaa kahvia ja rämpytin sekavassa tilassa tietokoneen näppäimistöä

Tapahtumien järjestäminen:
Mikon Palvelut on messissä järjestämässä eri tapahtumia. Mukaan voi tulla. Tällä hetkellä etsin ihmisiä toimittamaan tyhjää maailman ympäristöpäiväksi 5.6 vanhan kirjastotalon puistoon. Tuotto menee Unicef kaupunki kun onpi Tampere jujitsu tsydekän keräykseen...
Sitten on muita tapahtumia. Uusin prokkis on no produktion teema, jonka rinnalla kulkee dream produktion. Real

Mikon palveluille ja miun palveluitten kautta voi etsiä velhoo harajottelupaikkaa niin työkkärist ku koulusta tai sitten voi ilmottautua vapaaehtoiseksi hankkimaan minulle massia, ku oon niin hyvä jätkä...Ostan sillä sitte omia ei mitään tuotteitani ja kapitaali runs pörssiyhtiö haaste kun siellä mitään tuottamaton yhtiö voittaa kaiken maailman riistofirmat.
Joten tervetuloa...

vim vim masu akke urinus desser ketitois muden nax rattor

Niin, jos joku haluaa tehdä niitä tapahtumamainoksia niin ilmoittautuu mulle. mikonpalvelut@gmail.com
puh. 050-9371439

Samoista tiedoista voi tiedustella työharjoittelupaikkaa.

"The World is chancing and I can do nothing about it. So I do it"

"Maailma muuttuu enkä voi tehdä mitään sen eteen, joten en teekään."

Tmi Mikon Palvelut niukemman puolesta

Voitte laittaa vastauksenne ja tietämyksenne siitä millä kaikilla tavoin Tmi Mikon Palvelut on eettinen yritys. Parhaat vastaukset palkitaan.