NÄYTTELYT 2007, su klo 17 tapaaminen

- Hirvitalon tapahtumat ja tärkeät päivämäärät
Vapore Multa
Viestit: 41
Liittynyt: 27 Marras 2006, 19:01
Paikkakunta: PISPALA

NÄYTTELYT 2007, su klo 17 tapaaminen

Viesti Kirjoittaja Vapore Multa »

huomenna sunnuntaina klo 17 talolle ken ehtii, puhutaan ensi vuoden näyttelyt läpi niiden tietojen ja tiedustelujen mukaisesti, jotka meillä nyt on. tämän tarkastelun tuotos käsitellään keskiviikon kokouksessa 13.12.
sebastianboulter
Viestit: 47
Liittynyt: 12 Joulu 2006, 17:16
Paikkakunta: Tampereen Pispala

Viesti Kirjoittaja sebastianboulter »

Ahoj

Terveisia Prashasta. Matkamme Elinan ja Mikon kanssa on sujunut. Olent utustunutmuutamiin taidekeskuksiin Riikassa, Kuldikassa, Vilnassa ja nyt Prahassa. Olen tutustunut hienoihin ihmisiin ja nahnyt mielenkiintoisia performansseja, nayttelyita ja teatteria. olen alustavasti luvannut nayttelyaikoja seuraavasti. Huhtikuussa paikkasidonnaista taidetta Mark Divolta Luxemburgista ja Sonja Vectomovilta Suomesta/tsekeista. Toukokuussa itavaltalais ryhma mediataiteineen, yhteyshenkilo Georg Gratis. Jalkimmainen voi tarvittaessa siirtya heinakuuksi. Tosin tuolle kuulle olen varannut Pispalan neuvostoryhman nayttelyn Uzupikseen, Vilnaan. Siita enemman kun palaan Uuden vuoden tienoilla. Toivottavasti aikataulut sopivat. yrittakaamme ottaa kansainvalisten vieraiden aikataulutoivomukset huomioon.

Mina Elina ja Mikko olemme juuri osallistuneet ryhmanayttelyyn Prahassa. ks. http//proces.artia.org. Tama taidekeskus on inspiroinut minua jaElinaa. Olemme pestattu lattioiden pesioiksi ja kaljan myyjiksi. Maksavat jopa palkkaa siita. Ok, pitakaa huolta toisistanne ja taloa pystyssa. Nahkaamme myohemmin.

Vilpittomasti teidan

Sebastian
impulsiivisen intuitiivisesti ajelehtiva kv.kordinaattorinne
valpuri
Viestit: 459
Liittynyt: 26 Loka 2006, 17:34

näyttelykalenterista

Viesti Kirjoittaja valpuri »

hei seb astian

saisko lisäosviittaa. onko se huhtikuussa järjestettävä paikkasidonnainen näyttely tapahtuva galleriassa vai jossain muualla. meillä on päällekkäisyyksiä näiden galleriavarausten kanssa. hienointa olisi ettei timo saarelman ja johanna lemettisen tarvitse perua näyttelyään eikä sen ulkkarin. siis kelpaako joku muu tila, ympäristö?
Vastaa Viestiin